3 april 2009

Fredag 3/4




Vad kan jag säga, vilket underbart väder, man blir så glad och livet ser plötsligt så lätt ut. Tidig morgon, gillar det inte. Åkte hemifrån innan 07.00 ofattbart att man ska behöva det. Tentade då, gick väl så där, fattade nada av vissa frågor. Skulle väl kunna dem men nä de fanns inte med i hjärnkontoret idag. Fixade lite på dockan sedan åkte vi hem E och jag, solen strålade och jag ville inte sitta inne i skolan då heller. Hem och slängde ut katten och fram med solstolen och bara njöt, underbart. Som det verkar ska det vara så hela helgen, kanske skulle ta tag i trädgården, nja vi får se skönare i solstolen. Dottern är på fest ikväll och sedan blir det Palace, kul. Sonen är på Solhem och lanar alltså maken och jag är själva :0 inte så värst vanligt kan jag då säga, vad ska vi göra då? finns ju men han är så dunderförkyld så nära vill jag ju inte vara, tyvärr men vi somnar nog i varsitt hörn av soffan efter Så ska det låta om jag känner oss rätt :)
Kul att ALLA gillar min docka ;) Han är stört skön, cool kille med massor av humor. jag tror att alla barnen kommer älska honom eller kanske inte, Nettan kanske har rätt jag kanske skrämmer ihjäl något stackars barn, får nog fundera på att göra honom snällare kanske hm nu fick jag lite att fundera över ;)Ska ha dockorna till vårat VFU projekt, inte för att jag vet riktig vad jag ska ha han till men jag får väl hitt på nåt, det brukar lösa sig till slut på de ena eller andra sättet.
Var så fint hos Pappa igår, U hade varit där och gjort vårfint och det var massor av blommor, man blir ledsen bara önskar att han var här istället, önskar att jag hade någon av mina föräldrar i livet. men jag har ju syrran, min farmor och min farbror så helt ensam e jag ju inte. Kan inte fatta bara vad tiden går fort, är 10 år i år sedan mamma dog och i går var det 3 år sedan pappa dog, tiden springer ifrån mig vill stanna lite nu....
Nu ska jag vänta på H sen ska vi gå en sväng, lång eller kort det vet jag ej men skönt ska det bli. Soliga kramar från mig till er .....

1 kommentar:

Anette sa...

Fick lite dåligt samvete nu... din docka är jättehäftig. Lite avundsjuk faktiskt. Jag tror inte att barnen blir rädda för den.