1 oktober 2009

Torsdag, första veckan snart slut 1/10

Ny månad och genast blev det kallt, regnade på förmiddagen så jag var evigt tacksam att jag slapp gå ut med barnen, satt inne och planerade ( fixade en barbamamma ) Är så roligt men men jag börjar så smått komma in i rytmen igen har lite svårt för ljudnivån, mina öron är lite ljudkänsliga liksom ( hör för bra med andra ord). Idag när jag vaknade så piggnade jag till ovanligt fort, blev nästan lite förvånad själv :D somnade sent, låg och analyserade både grey Anatomy och True blood tills klockan var halv tolv. Sen somnade jag gott :D Gillar de programmen starkt, fast Grey var lite för sorgligt igår. I dag när jag cyklat hem, frusen och dan så var min älskling redan hemma, skönt att krypa in i en varm kram, saknar honom massor, alltså måste jag krama i massor när han kommer hem :) Sonen är piggare idag så i morgon blir det skola för honom, han missar för mycket annars och det är inte bra. Ikväll blir det lugnt, fixar lite pyttipanna och sedan bara slappa, visst låter det underbart..men så är det inte :/ jag ska plugga. Måste bara skriva ihop något, ska skickas in i morgon ju men har inte fått tag på J så jag är lite kluven hur jag ska göra. men det löser sig det gör det alltid. Kramizar

Ps: glöm ej att stödja Rosa bandet, det är viktigt.

Inga kommentarer: