25 oktober 2009

Söndagkväll...

Så var denna helg slut med, det går fort. Men man kan inte klaga på aktiviteterna i allafall. I kväll efter middag hos svärmor som var helt underbar som vanligt, fattar inte hur fasen hon bär sig åt. Smakar gudomligt :D Hämtade vi upp L i Nabben och körde mot trekanten. Förra veckan var det en kille här, O och de hade skit kul tydligen för nu är p där i tre dagar och ska lana ja L med såklart :). Är en skit go kille och jag är super glad för detta är vad sonen behöver för att stärka sitt självförtroende. Passade på att hälsa på föräldrarna med och kollade läget med vad som sagts och så men allt var lugnt :) Hem, K och S hamnade framför en film UPP, disney. De är lika tokiga i disney båda två, jag avstår gärna dock gillar dem med men nä ingen lust ikväll då. jag nöjer mig med att vara förbannad på Facebook som tydligen lever sitt egna liv, vill ha tillbaks det gamla.
Nu ska jag snabb kolla lite på vad jag skrivit i rapporten sedan blir det sängen.

God natt och sov gott.

Inga kommentarer: