18 oktober 2009

Söndag 18/10



Vaknade efter en jobbig natt, har försökt att inte snarka och vänt på mig så där 2000 gånger men nä snarkar ändå :/ maken är helt slut, stackarn. Vaknade i går morse med en hel tjock hals, inte kul. När ska skiten ta slut är inne på tredje veckan nu och det tar på krafterna. Hatar att vara sjuk :(
Idag skiner solen och jag tror att maken och sonen ska upp och börja på taket, vore kul om en del kom på i allafall, vet att det är ont om tid men lite är bättre än inget.
Idag läste jag på Facebook att linda är på G att föda, så underbart. känns nästan som att man är delaktig själv ;) Det är en sådan där go familj som jag följt här på bloggen och nu är det dags för familjemedlem nr två att göra entré :) Jag tror stenhårt på att det blir en tjej, men det återstår att se, vad det än blir så vet jag att bebben kommer till en kanon familj och kommer få ett bra liv. Spännande värre ju :)
Igår kom jag en liten bit på Metod delen men inte så mycket som jag hade velat. Saknar verkligen någon att bolla ideer med men jag har ju M och det är jag glad för. Skrev dock mitt PM 2 och ska skicka det i dag tänkte jag, men det var knepigt. Förstår inte riktigt varför man ska skriva sådana, menar det blev inte lättare att skriva efter precis. men det kan ju vara jag som inte fattar. >Det är bara denna vecka med sen ska vi in på högskolan och träffas, då kanske jag kan få lite ideer att spinna vidare på...HOPAS DET I ALLA FALL.
Idag är det ett sånt där fint väder, sånt som man förknippar hösten med :) Sol, gula löv, hög luft och kallt, önskar bara att jag orkat gå ut och gå..kanske blir en kortis i allafall. Frisk luft har ingen dött av ;)

Idag ska jag då, Ta det lugnt och försöka bli av med mitt hals ont, ligga på soffan och se en film, äta nåt got och surpla på en kopp the. Ha mys overallen på HELA dagen och bara njuta av det, inget som sitter år. Kommer det någon får de ta det eller gå orkar inte bry mig just idag. Ska försöka sitta en stund med metoddelen till, vill verkligen ha hunnit en bra bit med den innan nästa vecka..SKA ha gjort det.
Sen kommer jag springa här och kolla Facebook med ifall det kommer upp något meddelande om bebis födande :D

Fick något konstigt meddelande om att jag har fullt i mitt fotoalbum här på bloggen, kan inte få in mera bilder ? Konstigt mig vetande har jag inget fotoalbum här på bloggen...måste jag kolla runt lite och se, kanske finne ett någonstans.... Spännande värre ( tror dock inte att JAG kommer hitta nåt då ;)

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer: