11 oktober 2009

Söndag 11/10 och det regnar :/

Söndag och det betyder sista dagen med älsklingen för denna vecka :( Gillar inte söndagarna längre för då vet jag att han ska åka. Men är så jäkla stolt över mina grabbar idag, alla 7 takstolarna är uppe :) tyvärr kan de ju inte fortsätta för det börjar ju att regna, så himla typiskt. Nu måste vi hitta pressningar så att vi kan täcka taket, lätt en söndag då :/
Gårdagen var skoj, skrattade väldigt mycket och fick se en hel del roliga saker ;) Tänkte visa en del av det jag tog, hoppas ni inte är pryda av er bara ;)








Anna tjejen som hade partyt var en go tjej men glimten i ögat och en oändlig kunskap om sex och samlevnad ;) Roligt att höra henne :D



Denna bok rekommenderade hon oss alla tjejer från åldrarna 15 till 100 att läsa, stod en hel del intressanta saker, bläddrade lite bara :)



Flera leksaker :)

Som ni förstår har jag en hel del flera kort men jag behåller dem för mig själv ;)Vet ju inte om alla vill vara med i min lilla blogg :D. Men måste bara säga att det var himla roligt att träffa alla kompisarna, helst C och E saknar era skratt och påhitt, även M, J, och H som tyvärr inte kunde komma.Men vi träffas snart igen hopps jag. Måste planera in en fika med S också, alltid kul att fika eller hur?

Annars så har dagen varit lugn, har promenerat runt och lagt ut alla inbjudningarna i brevlådorna, men det regnar så det blev en snabb runda. Har bäddat rent och tvättat tre maskiner, nu är det bara det tråkiga, strykningen men det går om man bara sätter igång men det är ju just det att sätta igång...
Så jag avslutar här och nu för det blev ett tråkigt inlägg...ska bättra mig ;)

Inga kommentarer: