7 oktober 2009

Onsdag 7/10

Vaknade efter en natt i helvetet..jäkla vad det blåste i natt. presenningen på garage taket slet sig och har smält hela natten, inte så kul då man sover precis bredvid den :(
Har feber och värk i hela kroppen, ett öga som hänger pga av ett sår. jag vill bara meddela att jag blivit smittad av de små (goa) monsterna som jag jobbar med..trodde faktiskt att jag var immun men nej då. har nog varit ifrån för länge tråkigt nog. Så idag kommer jag tillbringa i lugnets tecken, ligger mycket och dricker mängder. Förhoppningsvis kan jag jobba på fredag igen :)Jag har dock lite svårt att bara ligga i sängen, så en maskin är startad, håller på att renskriva mina observationer som jag har hittills. Det kanske blir att börja små skriva i mallen efter helgen, ju snabbare jag kommer igång desto mer får jag gjort innan vecka 44, kanske någon ledig dag skulle sitta fint.
Nu ska jag dock lägga mig en stund till, kramar till er från sjuka lilla mig :/