26 oktober 2009

Måndag 26/10

Sitter här vid datorn med en stor klump i magen, gillar inte at ha något framför mig som jag är så jäkla osäker på. Vet att jag bara kan göra mitt bästa och vet att jag kan få hjälp ( ska be med) men önskar verkligen att jag hade någon att bolla med, en som kommer vara hos mig framme vid tavlan den dagen vi ska redovisa, nä då sitter jag själv, men de säger ju att man blir starkare av utmaningar så jag får väl hoppas på det då.
Sov länge och det var underbart, kramade maken hej då vid halv fem tiden och somnade sedan om..till halv tio. Inte så bra men jag behövde det, har en otrolig värk i mina ögon och jag förstår att jag måste vila dem och det kommer jag att göra med. Tänk om det inte går över då? tänk om min dumhet har gjort mer skada än vad optikern trodde!!!! Ja jag släpper den tanken just nu och ska bara göra lite småsaker, sedan ska jag öppna upp min Rapport mapp och sätta igång. Måste slänga i en maskin tvätt med, men det sköter sig ju själv. S är hemma med idag men hon stor städar sitt rum och det skulle jag med behöva, städa men det får bli mot slutet av veckan.
Något roligt har jag i allafall att se fram emot, det blir en resa till Stockholm den 4-5 dec. Det är genom skolan och vi ska besöka Dramaten mm men även ha fri tid på stan ;) kan det bli bättre? Är julmarknad i gamla stan :) Vi ska se De tre Musketörerna och det ser jag fram emot, kameran med och massor av kort :)
Nä återkommer senare idag.

Inga kommentarer: