5 oktober 2009

Måndag 5/10

Vaknade med en hals som gjorde ordentligt ont, smakade drake i munnen. maken mumlade lite om väldigt höga snarkningar, han hade inte fått en blund i ögonen sen tre. Kändes inte så bra då eftersom han ska ut och köra 15 mil kl 5 på morgonen. men jag rår inte för det, vill verkligen inte blir sjuk. Upp och åt, drack varmt the och det lindrade tillfälligt. Cyklade iväg till blåklockan och dagen har gått fort, har börjat med mina observationer och det var riktigt intressant att få vara delaktig i leken fast jag bara satt där och låtsades göra ingenting. Fick se en hel del intressant och jag insåg fort vem som bestämde i leken, alltid lika roligt att få sånt på papper och att man senare kan jämföra med den ordinarie personalen. Ibland upptäcker man sånt som är så vanligt så att man inte reagerar och får man det då på ett papper kan det hjälpa en hel del, hoppas jag kan bidra med något i allafall :)Hem, fryser så gudens men har fått i mig 2½ liter vatten idag, stolt över mig själv. Är i oförsig trött på det just nu men behöver inte dricka mera idag då. Nu ska jag skjutsa P och L till VP sedan på personalmöte, ska ju vara med på alla möten som mina handledare är på så det lär bli en del, men det är kul för i vanliga fall är jag vikarie när de är på dess möten. nu får man se vad som sker och så..intressant. Kramizar :D

Inga kommentarer: