30 oktober 2009

fredag 30 oktober

Om precis två månader blir jag ett år äldre :) känns konstigt, är inte så länge sedan jag fyllde 25 och hade precis fått mitt andra barn. Tiden går fort nästan lite för fort ibland. Känner mig då inte så värst gammal utan ganska så ung i sinnet och det tänker jag fortsätta göra....länge för varför bli äldre när man inte behöver vara det mer än till åldern.
Idag sov jag inte så värst länge, det var någon som började spika och såga innan kl 8 :/ men jag förstår honom och nu kan jag bara se att det börjar bli ett slut på detta takbygge :)Är mycket kvar men det fixar sig bara vädret är på vår sida och det verkar den vara denna helg. Själv har jag bara slappat med min bok ( Den förlorade symbolen) den är otroligt fängslande kan inte sluta läsa och nu har jag bara ett par sidor kvar sedan är nöjet slut för denna gången.
Fick tillbaka mitt arbete från min handledare idag, tänkte att jag skulle vara ledig över helgen men insåg ju mer jag läste att jag får nog fasen börja skriva igen :/ men mycket fattade jag inte vad hon menade så det blir att fråga A, hoppas hon kan hjälpa mig igen. Varför kan man inte bara skicka in det och de är nöjda men nu skiter jag i detta ska vara ledig, åtminstone idag. Blir en promenad i det kalla vädret, troligtvis till bibblan S har inget att läsa.Lite gott måste jag unna mig med, lite naturgodis med choklad, mums. jag inbillar mig att det är nyttigare än vanligt godis, vet dock att så inte är fallet men det skiter jag i för det är gott och det är inga mängder som jag stoppar i mig bara lite ;).
S sitter och lyssnar igenom en massa gamla skivor och jag inser vad man har mycket minnen till alla låtar på ett och annat sätt. Älskar musik i alla dess former och jag älskar att få ha mina minnen till dem. Vissa betyder mer än andra och vissa gråter man till, vissa gör en tokig och vissa galen nog att ställa sig upp och dansa vilt och skoningslöst :0 Älskar även att dansa men har inse att det inte är så vanligt i min ålder att gå ut och lufta sina lurviga om det inte är typ bugg och tryckare, så det får bli i vardagsrummet ;)Gillar dock att bugga med och tryckare ja varför inte en chans till att kramas, tackar man inte nej till.
Kramizar på er :)

Inga kommentarer: