29 oktober 2009

Torsdag forts.....

Och så var denna dag med snart borta, tiden springer iväg för mig. Men idag känner jag att jag fått nått gjort, inte nåt på det jag tänkte då men annat. A var här och hjälpte mig skriva om och fixade till mitt arbete, helt suverän på att se de där små detaljerna som gör att det blir bra :) gillar jag. vi hann även med att fika, ett måste. Ska ta mig en tripp ner till henne någon dag och kolla in hennes smycken, det verkar ha blivit en hel del sedan jag var där senast. lite julklapps köp? Nu har jag skickat in mitt arbete till min handledare för koll, så över helgen är jag fri från Högskolan, så underbart. Frysen är snart ren från is, otroligt att det kan bli så mycket på en sådan VÄLDIGT lång tid ( är länge sedan jag frostade av den)men det är något som jag finner så otroligt tråkigt så det nya kylskåpet ska vara självavfrostande annars kan det vara. Måste snart sätt kotletterna på puttring, tänkte att äta något vettigt ikväll, det blir mest skit mat annars. Så ikväll blir det potatis, kotlett och sås och massor med grönsaker.
Sonen har flyttat hemifrån :0 det känns så i allafall, han vill inte komma hem och inte hör han av sig, ringer jag blir han sur och skriver jag på msn blir det bara tråkiga svar...vad gör man? I morgon skulle han hjälpa K med taket men nä då de ska åka hem i morgon kväll, verkar det som men vad vet jag? jag är ju bara mamma :/Nu ska jag krama om min älskling som precis klev in innanför dörren, sedan blir det mys kvällen lång ;)

Inga kommentarer: