31 oktober 2009

Lördag 31/10

deppig, jag hade verkligen velat det här ikväll, ut och dansa alltså. Men ingen hade lust verkar det som och visst jag kunde ha åkt själv eller tagit Efvas förslag att komma till dem ( Tack det värmde)Men samtidigt blev jag så där ni vet, man vill ha tryggheten att ha någon med sig. Löjligt jag är över 40 år men men sällskap blir man aldrig för gammal för. Nu hoppas jag att alla ni som åkt till Blomstermåla ikväll får skit kul :D det förtjänar ni och ta det lugnt ;) det är en dag i morgon med. När jag satt här och surfade runt började jag fundera lite när jag var ute sist! Har faktiskt inte den blekaste aning..det är ju skrämmande är det så länge sedan så jag till och med glömt när det var? Tänk för då var man jämnt ute och hade skoj, dansade och tjoade nätterna igenom och vad folk man träffade ja ja tur man har sina minnen ;) de är många och alldeles UNDERBARA.
Ja vad gör jag nu då? ja jag sitter här igen då vid datorn, har precis sett Dansbandskampen ( ja ni läste rätt) vad gör man när man är gammal och grå som en annan jo man ser på dansband på tv ;) men visst Zekes var klart godkända, var som att se Westlife dock men bättre än Per Gunnars praliner i allafall, skulle inte bli förvånad om de vinner hela skiten. Den som följer får väl se den 19/12, tror jag det var sista fighten för de danssugna.
Kallt som tusan är det ute med, får nästan lite julkänsla, men det blir som vanligt det kommer snö innan jul som försvinner, sedan blir det blask och på julaftonskvällen då regnar det :/Tur man inte ska iväg utan kan sitta inne och mysa vid granen och se nåt bra på tv och äta gott, det ser jag fram emot. har kollat upp lite stjärnor och så för att vara bered men allt är okej än så länge så nu väntar vi bara in rätt datum också. Undrar är det någon som har ett hum om när julskyltningen är i år? Skulle inte förvåna mig om det är den 5/12 när jag är i stockholm. Men då får de som är hemma köpa knäck äpplen för det måste jag bara få, älskar dem :)
okej tar en paus, brottskod försvunnen börjar nu :)
Det är ett bra program, snacka om att vara polis är ett knepigt arbete, undrar om man skulle orka med det? helst när de letar efter försvunna barn med ev dödlig utgång, jag skulle bli tokig om jag fann en sådan jäkel som gjort nåt sånt. nä annat ämne annars blir jag både arg och deppig och det räcker med det deppiga. Tror jag ska stoppa maken i säng, han har snarkat på soffan nu i snart en timme, bättre han sover i sängen. jag undrar om jag åker på att hämta i natt? Troligtvis runt 2 tiden när man sover som bäst men heller det än att de ska gå hem, de har inga dåliga klackar på skorna tjejerna, ska bli intressant att se i morgon hur S fötter mår men fina var de. hoppas bara de får roligt nu med och se lite söta pojkar ;)
Natti gott folk nu får denna skit kvällen ta slut och jag ska sova.....

1 kommentar:

Caroline sa...

man är väl inte gammal och grå bara för att man tittar på dansband.....Synd att du inte hade någon att gå ut och svänga dina lurviga med. Jag tror att hur gammal man än blir så vill man inte gå själv. Jag skulle aldrig göra det.

Jo, visst är det en liten till på G du såg helt rätt. Det var inte planerat, men det är sista absolut. Den är beräknad till 10 april.