8 oktober 2009

Ännu en torsdag 8/10

Vaknade efter en urjobbig natt, vaknar av mina egna snarkningar och de är inte att leka med. Undrar lite vad maken kommer gilla dem ( fnissar )men lite kan jag ju få ge igen och jag är ju faktiskt sjuk ;)Idag tror jag att hjärnan har arbetat på fullvarv och trycker ut snor ( trevlig läsning det blev) det rinner konstant och nysningarna är inte att leka med :/ gillar inte att vara sjuk. Nog med gnällandet då.. jag har i lugn takt gjort en hel del bra saker idag dock. Har varit väldigt dålig på att få in viktiga papper i mina pärmar, så där sedan i januari ( skäms lite då) men idag är allt på plats. Har bara tagit mig två dagar, måste nu vara duktiga och sköta det ordentligt för detta var då inget skoj. Jag har tvättat lite, men det sköter sig ju själv. S har hjälpt mig med att dammsuga och plocka i ordning, hon är min underbaraste dotter :D. idag eller snart kommer maken hem, alltid lika roligt, saknar honom mycket i veckorna men det går bra ändå (utom när det händer nåt då). Så nu kan det bli helg i lugn och ro. Ska iväg på två roliga saker i helgen så jag hoppas verkligen att jag piggnar till. I morgon är det bio.. FAME :D Minns ni den tv serien på 80 talet? älskade den och missade nog inte ett enda avsnitt eller snedsteg ( i dansen då)Brukar titta på någon kanal som sänder gamla filmer och så, det går där. Ska bli kul att se den lite upp poppad men som ni vet jag älskar ju att gå på bio så tråkigt får jag då inte. Bara jag mådde lite bättre dock :/. På lördag kväll ska jag på sex party :D fniss det ska bli intressant, ska in till kalmar och vara hos en klass kompis. Det är ett gäng tjejer som är helt underbara att umgås med så jag vet att jag kommer få en kanon kväll :D Ser jag fram emot, ska ta med kameran ( lite pinsamma kort är alltid bra att ha )Nu ska jag krama maken som precis stannade bilen utanför. kramar

Inga kommentarer: