7 oktober 2009

dagen den går sakta.....

Tryckt i mig en hel hög med tab och känner mig någorlunda just nu, men väldigt svag i bena. Gillar jag inte. Har suttit och skrivit av mina observationer på datorn, går sakta men säkert, skriver som en kråka och ibland fattar jag ingenting, tur att man har lite minne (ibland). Ska på möte idag, är lite förvånad över detta men det var P mentor med, vi ska diskutera P skolgång?? fattar nada. Han går ju redan och det är väl klart då? eller? ja jag får nog mer kött på bena vid 16.00 då jag ska i feber dimman bege mig till Mönsterås Gymnasium, tur att P ska med han får väl köra i värsta fall
( skojar friskt)Nä men gillar inte såna här mötet, trodde allt var klart och då.. skit samma. Fick just reda på att P fått en ny praktikplats :D är på gamla Be-Gee´s här i Mönsterås, kan vara nåt för en som gillar att skruva med sina händer och det skadar ju inte att ha en bilmek till i familjen eller hur;)Skönt att det är avklarat ett bekymmer mindre. Nä funderar skarpt på att göra S sällskap framför tv en stund,är sällan jag gör det så varför inte. ha en bra dag eller eftermiddag är det nog nu :) Kramizar på er.

Inga kommentarer: