5 december 2008

Virrigt värre ;)

Glömde ju berätta om min smink party kväll hos syrran ju. Var bjuden på ett Mary key party hos min syster yster A då, var bestämt till den 4/12, självklart kommer man, alltid kul att träffa folk och få lite underhållning. Åket dit vid 10 i 6 ungefär.Två andra hade redan kommit och vi väntade på en del till, satt och pratade och hon bjöd på väldigt goda snacks med sallad till, var rostat bröd i botten sedan en liten pannkaka, sedan hade hon blandat lax och hovmästare sås och nåt mera som hon hade på pannkakan, ost på och sedan in i ugnen. Åt det på hennes bröllop som förrätt och det är sååå gott. Tyckte dock att det var lite konstigt att det inte fanns en endaste liten smink dosa eller nåt sånt där, inte heller kom det någon. Efter en stund när alla satt och pratade (alla hade kommit) så harklar sig då syster yster och säger att ja ni känner ju mig (nu anade jag något fel)Ja min syster är väldigt snäll, omtänksam, lite virrig och väldigt glömsk, Hon hade då bokat in för ett sådant party, som vi satt och väntade på men hon hade enbart bokat dag som hon skulle ringa för att BOKA ett party, alltså inget var bokat. Vi skrattade ska ni veta för det är så typiskt henne men det var trevligt ändå att bara träffas och snacka en massa sket och bara vara. Så ett stort tack syster yster för en trevlig torsdags kväll med gott att äta och trevligt sällskap.

Inga kommentarer: