14 december 2008

Söndag och jag är slut som artist föt tillfället...




Tredje advent idag, snart är det jul, det går för fort. Är trött idag, är inte van att vara upp så sent som det blev igår, men kul var det. Var på fest, 40 årsfest det händer inte så ofta men när det väl är då är det fest vill jag lova. Vi var ca 20 personer i ett vardagsrum och det var ös hela tiden, bra planerat tjejer. Maten fiskplanka från nabben kan inget negativt säga där kanongott, efterätten super, söt och onyttigt mumma, roliga tävlingar i musik och mitt lag kom 2:a. Känns fint;) Fast jag spelar inte för att vinna utan för att det är roligt att testa sina kunskaper.Musik är viktigt för mig och då helst från det glada 80- talet, värden på festen har även han ett stort intresse för detta ämne och det är alltid kul att se vem som minns mest, vi har haft olika musik smaker men är ganska så jämspelta ändå, kul. Träffade också ett par som flyttade från M-ås 97 och det var kul att se dem igen, det är ett par som är kanon goa, bjuder på sig själva och är genom trevliga, synd att ni bor så långt borta för man träffas för sällan. Det var ett trevligt gäng i går och det är kul att få vara med på festen :D
Idag har jag då inte så mycket planerat ska läsa på till redovisningen i morgon måste kunna det bra, sedan är det bara tråkiga saker som tvätt och mat m.m. måste hinna gå en sväng blir snart galen på detta väder och denna gråa tillvaro, vill ha sol och värme eller kyla och snö inget mitt i mellan. Har suttit en stund nu på förmiddan och läst lite från boken men mycket kan jag känns det som, är från barns språk delkursen och den sitter ganska så bra eftersom jag tentat om den nu ca 100 gånger känns det som, men samtidigt bra för jag lär aldrig glömma det.

Inga kommentarer: