7 december 2008

Glögg och trevligt sällskap :)

Natt och jag har precis kommit hem, har varit och våll gästat grannarna, vi hade med oss glögg och peppar kakor och till det någon äcklig mögel ost, alla åt utom jag. Varför äta något mögligt när man inte behöver. provade förra årets glögg en vit flaska, det var starkt smuttade bara men den verkade gå hem hos de andra för flaskan tog slut. I år har vi köpt en blå flaska, blåbär ska det visst vara men den får vi testa på julaftonen, om den inte e för stark ;)
I dag får jag då gratulera min älskade syster yster Maria som fyller år, hon gillar dock inte att ha kalas och har valt ett julbord med jobbet istället men jag vill ändå gratta så jag hittar nog på nåt.
Nu ska jag krypa i säng är inte van att vara uppe så här sent. God natt på er :D

Inga kommentarer: