29 december 2008

Måndag morgon

Vaknade klockan 9 av klockan, kändes inget vidare. Man blir snabbt bortskämd med att ha sov morgon. S och K och jag tog oss en lång promenad, blev nynäs rundan i 6.8 minusgrader, kallt om näsan. jag var så fin så i min lysande gula arbetsjacka men jag frös inte som de andra gjorde. Hem och då så shakade jag en choklad och den var helt okej, var lite misstänksam först men den var godkänd. Har börjat med en Cambridge kur, se om det hjälper att komma igång. Känner att jag behöver något som sparkar mig därbak. Sonen ska upp ur sängen och dottern ska iväg och starta sin gym karriär, (skulle behöva det jag med) Jag har då tänkt att varva dagen med att plugga och att tvätta. har en läromedels analys att göra på 3-6 sidor, vet ej hur jag ska gå tillväga men det löser sig nog. Nu har sonen kommit ur sängen och den första maskinen är på, maken är i garaget och jag måste sätta igång så ut i solen med er men klä på er, det är kallt om näsan.

Inga kommentarer: