9 december 2008

Tänk värt.

japp nu var det gjort då för 6 gången, snart skiter jag i allt som har med den delkursen att gör, de verkar ändå ha bestämt sig för att inte godkänna mig, så varför kämpa. Morgonen gick ganska så smärtfritt, fast sonen har en sådan tandvärk att han inte tog sig ur sängen så han fick vara hemma. Vet hur jobbigt det är att ha tand värk.
Läste aftonbladet och blev så berörd, vem kan säga att djur inte förstår? vem, kan säga att djur inte har känslor? när man ser detta så blir jag rörd över djurs tillgivenhet, inte bara till människor utan även till andra djur. Man kan säga vad man vill men ett djur är den absoluta bästa vän man kan få och ha, har ni det så var rädd om den för djuret sviker dig aldrig. Jag har en goding som är väldigt personlig, ibland skrämmer han mig med sin personlighet men inte för allt guld i världen skulle jag vilja bli av med honom..

Luncha lite då....

Inga kommentarer: