26 december 2008

Alkohol gör folk totalt upp och ner...

Herregud säger jag bara, när folk får alkohol i sin kropp händer det en förändring som till en början är riktigt roligt men sedan blir till en hemsk upplevelse, sonen fick spader och drog, dottern höll på att explodera och jag bara skakade på huvudet vad kan man göra..
varit hos svärisarna och ätit porter stek, så himla gott, är trött på jul maten så det passade bra, men känner mig totalt uppstoppad, för mycket mat och för lite rörelse, måste ta tag i det. S och jag ska börja med Cambridge, vi ska inte ta en ren kur utan byta ut två mål om dagen och äta lite, se om det funkar.Måste jag jäser ur mina kläder och eftersom jag har ganska så ont om kläder är det kris. Tänkte be maken ta in den där maskinen som jag fick i julklapp och börja motionera, har ju en cykel med så man kan ju varva lite.Tänker dock inte lämna något nyårslöfte för man håller dem aldrig, nu ska jag se en gammal goding på vhs, vet dock inte vad det blir, överraskning...

Inga kommentarer: