16 december 2008

Fy fan säger jag bara

Har nu suttit och försökt få in matten sedan kl 9 i morse och jag begriper ingenting..hur ska detta gå? Vi har fått en tenta att öva på men jag begriper inte hur man ska räkna ut talen, det stämmer inte med det som vi lärt oss (somliga i allafall)Så just nu känns det som att det kvittar om jag går på fredag eller inte, får göra om den ändå. Så trött på detta vill ha lov nu och bara glömma detta helvete. Har inte sovit så gott i natt, stramat på armen, men är helnöjd. Lägger in bilder på hur den såg ut innan och sedan efter.




Så var den innan, gjordes då 1985 i Stockholm hos Doc Forest. Ros med taggtråd runt.





Så här blev den, gjord hos Stefan F här i Mönsterås. Lite skillnad ;)Är kanon nöjd, den gamla försvan men det får gå, det är svårt att fylla i något som man inte har en bild av, jag vet ju hur den såg ut innan.
Ikväll ska jag och sonen med make besöka studiehandledaren för P framtida val av gymnasium, (lät invecklat)Ska bli intressant att höra vad de säger och om sonen bestämt sig eller om han är osäker än, han säger inte så mycket om det här hemma så det är svårt att veta. men förstår honom hur ska man veta som 15 åring vad man vill göra resten av sitt liv? allt kretsar ju runt moppen och datorn (åtminstone just nu i allafall). Nä finns det inget håll jag kan hoppa i och försvinna ett tag, känns som om det vore en bra ide. Fick ett roligt sms igår :) Blir kanske en spel kväll på lördag med lite jul knytis, vore kul :D Var länge sedan vi umgicks med någon och spelade spel. Nä får väl fortsätta med matten, ungarna kommer snart hem och då är det inte lugnt och skönt längre bara en massa oljud...

Inga kommentarer: