1 december 2008

Sentimental, ja ? ibland...

I kväll blev jag ledsen, varför? Ja säg det. Inget speciellt igentligen utan mitt älsklings program Cityakuten tappar alla sina stjärnor. Jag har följt denna serie sedan första avsnittet och inte missat ett enda avsnitt. Jag har följt dessa karaktärer en lång tid och de senare åren har alla gamla läkare mm försvunnit, jobbigt. Det kommer nya hela tiden och man "känner" inte dem på samma sätt som man gjorde med de andra. Så ikväll när även "Abby" slutade så blev jag sorgsen, tycker att alla kunde komma tillbaks och hälsa på typ. Men men bara lite sentimentala känslor så här på kvällen. Nu ska jag krypa ner till maken och förhoppningsvis sluta vara sentimental för det är ju "BARA" en tv serie som har lyckats fastna ordentligt i mitt stackars hjärta :) Sov gott med er :)

Inga kommentarer: