15 december 2008

Jag har gjort det, nöjd :D

Ja då var denna dag över med, en ganska så givande dag i skolan 3 tim matematik och det var inte mycket jag förstod, vet inte hur det ska gå på fredag??? Hem och fixade lite att äta, S ringde de var i kalmar okej här var det snabba ryck, hon och ett gäng ska gå ut på fredag, sitta först hos en kompis sedan in till palace. Skit kul tycker jag som försöker få ut henne med våld(känns det som)Vill att hon ska få uppleva allt som en tonåring ska och inte sitta hemma med oss jämnt. Så efter lite shopping ringer hon hem, hon har kommit på att hon lovade följa med mig ikväll,panik men jag sa att hon inte behövde men de hann, kl 17.55 hämtade jag upp henne och kompisen från bussen sedan hem till S och ja vad har jag då gjort. 1985 klev jag in på Doc Forest tatuerings salong i Stockholm, nervös som bara den. Det blev en ros med en tunn taggtråd över, men med åren har den blivit så blek och tråkig. Nu i 3 års tid har jag pratat om att fixa den och det har jag gjort i kväll. Gick inte att göra den likadan så det blev en ny ros. jag är skit nöjd mest över mig själv eftersom jag varit så nervös över detta. jag kommer lägga in foton senare för just nu är det så rött och dant, det får lägga sig lite först. Nu tycker jag att jag varit så duktig så jag ska fira med lite choklad, jag är nöjd över att jag vågade, hade inga minnen över detta mer än att det gjorde sååå ont men det var inte så farligt. S och A var båda väldigt sugna när vi kom dit men det var två tveksamma tjejer som åkte därifrån, de kommer nog fundera länge (fniss), det var liksom lite baktanke över det. Nu är jag sugen på mer men jag ska tänka ett tag sedan får vi se. Nu ska jag njuta av min choklad sedan se cityakuten och sedan John blund....

Inga kommentarer: