15 december 2008



Nu startar då vecka 51 och det är sista veckan i skolan, ska bli så skönt att vara lite ledig. Har i oförsig arbete över lovet med men ska ta ett par dagar helt off, ser fram emot det. Morgonen har flutit på bra, sonen upp självmant idag, snopen. Frukost ihop och sedan åkte han iväg med grannen. S hade sovmorgon så jag har smugit här uppe, skulle varit skönt att krypa ner i sängen igen men jag började tvätta i stället 2 maskiner snart klara och kl är bara 10.24 bra :D Nu har även S stuckit till skolan och jag har läst igenom det jag ska redovisa innan matten idag, har antecknat lite men det mesta kan jag faktiskt, kul när man märker att något faktiskt finns kvar i huvudet efter avslutad kurs, än finns det hopp även för mig ;)
Ikväll klockan 6 ska jag göra en grej, ser fram emot det nu, har varit lite nervös men när jag väl fixade till allt så känns det bara bra. återkommer med resultatet :)

Inga kommentarer: