6 december 2008

Grease premiär då ...

I kväll smäller det då, ska gå och se Grease på parkskolan. Det är en lokal uppsättning och flera av ungdomarna känner jag så det ska bli så roligt. Gillar filmen väldigt mycket, växte ju upp med den och musiken e bra den med. Roligt att det händer nåt i lilla mönsterås, ibland kan jag sakna Stockholm men det går snabbt över, är ingen storstads människa.
Idag har det inte blivit så värst mycket gjort, men jag har gått en lång promenad med grannen och det var väldigt skönt. Sedan har jag renskrivit alla mina papper till tentan, känns bättre att ha en bunt i stället för 30 lös papper, blir lätt rörigt då. Kan då säga att jag inte har någon större lust att göra den på tisdag men men...
Blev bjudna på Pizza idag med av killen som K har fixat till trädgården åt, gott. Han tog även med sig p dator och skulle kolla upp den för den vägrar starta, omöjligt att förstå sig på datorer, de är bra att ha så länge de fungerar.

Ha en najsig kväll....
bilder kommer senare. :D

Inga kommentarer: