5 december 2008

Härligt överaskad.......

Jag gjorde det faktiskt, helt otroligt. Jag hamnade i soffan efter promenaden, händer inte så ofta kan jag säga, är den rastlösa typen som inte kan sitta och se en film utan att få problem. men nu kände jag mig så trött så det var naturligt att hamna där. jag började titta på mord i midsomer men det hade jag ju sett (besviken) det är det som är så tråkigt nu eftersom man sett alla avsnitten på tv redan. Nä jag hamnade i min DVD hylla och hittade Sex and the city. Den har jag inte sett, i oförsig har jag inte sett tv serien heller men tänkte att den kunde få en chans, och jag blev förvånad, filmen var riktigt bra, snacka om att sitta fastlåst vid tv. jag glömde tiden så min älskade make kom hem och hittade mig i soffan, inte så vanligt. Tog en paus och fixade middag, smarrigt blev det, köttfärslimpan blev så där knastrig, är så gott. medan den stod i ugnen såg jag klart filmen, sentimental igen då när de väl träffades i garderoben (av alla ställena). Nä den kan jag rekommendera varmt, känns skönt när man faktiskt kan bli överaskad och man får ändra mening om nåt som man trodde var annorlunda.
Ja nu är det kväll och vi har inget planerat, undrar lite vad som ska ske? kan ju bli en film till?? tål att tänkas på. Ska hämta S vid Algots kl 20.00, hon ringde förut, hon var vrål hungrig så det är nog en munter gök man får hem (inte). I morgon ska älsklingen jobba hos en kompis då, kan ju bli en sov morgon :) skulle sitta så fint, önskar att jag kunde sova till 10 i allafall men nej då, vid 9 tiden slår jag upp mina grön blå och kan inte sova mer. Nä tv var det.....

Inga kommentarer: