6 december 2008

Lördag och jag är ledig :D




Fick min sov morgon, så skönt. Slog upp mina blå kl 9.30, har nu ätit frukost och tittat på nåt program på MTV, handlar om stjärnors assistenter, de tjänar lite plus att de får en hel del man kan undra om de är lyckliga. Vet ej om jag skulle vilja vara så i centrum, jobbigt ju man måste vara perfekt och alltid ställa upp, om man inte vill så står det tusen i kö för att ta ens plats, nä det jobbet är inget för mig.I dag har jag inga planer och det känns underbart, ska dock fixa lite Internet adresser men det är inga problem. S ska snart till Algots, hon jobbar till 21.00 i kväll, P sover än och K har åkt till en kompis och gräver så dagen är min :D Det tråkiga är att man gör en massa saker som man inte behöver bara för att vara av med dem sen i veckan, så igentligen har jag en hel del att göra, hmm nu blev det tråkigt då. Nä en snabb dusch sedan ska jag ta tag i det här hemma, sedan blir det en promenad i diset(om det inte regnar)Måste ta tag i mitt promenerande, börjar bli rundare och det gillar jag inte.
I kväll ska jag till Parkskolan och se en musikal som eleverna har övat in, är Grease.
En av mina favorit filmer som ungdom. Grann flickan är med så det ska bli kul, ska fota och blir de bra så lägger jag ut dem sen. Tjingeling....

Inga kommentarer: