29 december 2008

Svårare än jag trott...

Det var lite värre detta skolarbete än vad jag hade trott, sitter och försöker knåpa ihop lite och har fått i hop en sida men det fattas BARA 5 då....
Om man aldrig har planerat en lektion hur ska man då veta hur det ska göras? Menar har inte arbetat med sås stora barn utan små bara och dem vet jag hur det ska planeras för. Blir så trött varför kan det inte bara vara lätt för en gångs skull??? Nu har jag då shakat numer 2 och jag är faktiskt mätt, men har ca 1½ liter vatten i mig med, fast det mesta har kommit ut, jäkla springande på toa. Ops nu gick det ett par timmar, glömde att jag satt här och skrev. Letar recept på mat paj till nyår men det var inte det lättaste, det finns en hel del. Har precis ätit köttfärs soppa, så gott att få mat i munnen, shakarna är okej men mat slår det inte...

Inga kommentarer: