10 september 2009

Torsdag kväll och jag är nöjd ;)

Har aldrig varit så nervös tror jag i allafall, när klockan närmade sig sex höll hjärtat på att stanna. Vi har träffat honom, ansikte mot ansikte och han bad om ursäkt till oss alla tre. Känns väldigt bra måste jag få säga. Tror inte han har insett förrän nu då hur illa han har gjort honom, hur sårad han har blivit av sättet som de har behandlat honom på. Han var väldigt avig i början ville inte förlåta mm men tror att det lättade efter en stund för när vi pratat en stund gled vi in på olika ämnen och roliga saker som hänt i då tid och nu tid, tillslut satt vi och skrattade allihopa. Väldigt behagligt. Nu blir det en tid då man ska se om han håller sina ord, om han har ändrat sig som han säger, han verkade ärlig och jag vill verkligen tro honom men taggen sitter djupt så jag slappnar inte av än men lite i taget går bra det med.

Tankar som kom ur mig en kväll när jag satt här vid datorn och grät över att se honom vara så ledsen.

Kärlek
Ett ögonkast
En känsla
Värme
När jag såg dina ögon första gången
Försvann en bit av mitt hjärta, du stal den biten.
Jag hade aldrig sett dig innan denna gång men jag hade känt dig inom mig.
Jag visste inte att man kunde känna så här för någon annan, en sådan outhärdlig smärta.
Rädsla, smärta men samtidig kärlek i överflöde..
Din hand i min, dina ögon ser in i mina, du ler och jag är fast för alltid
Jag kommer alltid att ha förlorat en bit av mitt hjärta
Du kommer alltid att ha det med dig vart du än befinner dig
Jag kommer också ha en bit av dit hjärta.
Vad som än händer kommer jag alltid att älska dig mera än något annat
Jag är bara din mamma.


Med dessa ord lämnar jag er ikväll, ta hand om varandra och ge någon som behöver en kram det är så lite men betyder så mycket. Kramar till er alla från lilla mig :D

Inga kommentarer: