19 september 2009

Lördag, bästa dagen på veckan :D 19/9

Lördag så underbar dag :D den bästa på hela veckan tror jag för man kan slappa på morgonen och det gillar jag skarpt. Åt frukost med familjen ( inte sonen då han är och lanar) ovanligt men alltid lika roligt. S skulle iväg och jobba så hon försvann ganska så snabbt. Är kul att hon har så mycket tider nu, det kommer in pengar och hon sparar för fullt, vet dock inte till vad..kanske en lägenhet. Hu vilken hemsk tanke, bara ryser. Hon vill flytta och skaffa sig något eget och det kan jag förstå men som mamma känns det fördjävligt. Men jag kommer då inte hindra henne den dagen, alla måste vi lära oss att stå på egna ben ( låter bättre än vad jag är ). Planerna för idag är följande

Hänga tvätt och starta en ny maskin
Plantera ljung hos mamma
En sväng in till Kalmar och fixa E present
middag hos svärisarna och släktingar

sen är det nog inget mera, plugga lite skriva rent och så fundera lite över vår redovisning på måndag. Skönt att den försvinner den med så man kan börja förbereda sig för Vfu och de uppgifterna och den jäv.. Rapporten.
Nä bäst att sätta fart så man hinner med allt. Ha en bra dag i solen :D

Inga kommentarer: