25 september 2009

Fredags kväll :) och jag är glad ;)

Vad kan man säga..mitt minne är inte som den ska. De som köpt soffan skulle komma kl 19.00, snacka om tidskillnad. (Fnissar) Mannen trodde jag fått fnatt, hur sjutton kan man ta fel på den tiden? ja sån e jag och det bjuder jag på. Nu är soffan väck och jag hoppas att de blir nöjda med den. Har ätit Tacos, diskat och varit en duktig husmor, nu ska jag slappa. Huvudvärken finns kvar och jag vågar inte ta mer Treo, för man kanske blir dålig då eller? jag vet inte. Ikväll har sonen kompisen här, de pratar och skrattar nere, det ljudet kan man bli van vid känner jag :) P har blivit en helt ny grabb, glad och pratig ( mer än vanligt alltså), är väl inte kanon i skolan men det verkar flyta och det är huvudsaken. De andra har gjort för stor skada, är inte lätt att reparera det, tyvärr. Även om de som hållit på har slutat verkar det som att alla andra tycker det är okej att vara taskiga och frysa ut, inte sitta hos honom och så vidare. Vad kan jag säga..finns inga ord bara sorg och ångest. För när ens barn mår dåligt inombords så mår även föräldrarna dåligt. Men ikväll njuter jag av ljudet av glada grabbar :D
Maken ska fixa äppelpaj, ska bli intressant. jag tänker då inte hjälpa till ;) Men jag äter gärna. Är skördefest på Öland, alla verkar ska dit men nä inget för mig, eller det vet jag ju inte har aldrig varit där ju. Så någon gång ska kanske bli den första men inte i år.
Nä nu är det filmdags... So long friends :)

Inga kommentarer: