4 september 2009

Minnen från en svunnen tid ;)



Nostalgiträff från det goa 80 - talet..Vilka minnen ;)



Av alla konserer jag såg på 80 talet var denna med DIO en av de absolut bästa, vilken show.



Detta var också en kanon show :)



Detta goa band var förband åt Status que, vi hade turen att komma backstage och fick träffa dem :) har bilder men blogger vill inte ta emot dem från min scanning :( jag gör väl fel som vanligt.

Flera band :)


Var med en kanon konser :)

Sen det band jag sett mest då :) de är nr tre på min favvo lista

Detta band är så jäv.. otroliga på scenen man kan se dem hur många gånger som helst.

nr 2 då


Också ett kanon band även idag såg dem på Sweden Rock 06 och de kan än ;)

Nr 1 då :)

har alltid och kommer alltid vara väldigt specielle för mig på ett eller annat sätt.



men favvo låten än idag är fortfarande

Bästa plattan de gjort :)

Nu blir det god natt med en otroligt massa minnen i huvudet :D kan det bli bättre ???

Inga kommentarer: