3 september 2009

Torsdag 3/9

Torsdagar har blivit mina favvo dagar för tillfället, älsklingen kommer hem då. Fast jag måste erkänna att det går bättre än vad jag trodde när han berättade om det. Idag har det varit en sådan där dag när jag skulle vara otroligt duktig med att arbeta med skolans alla uppgifter, eller nja en i allafall. Är inte lätt måste jag då erkänna. jag halkar gärna in på sidospår, typ Facebook, bloggar, dammsuga, startar tvättmaskinen, handlat ja listan kan göras lång. Har dock skrivit en hel sida och lite till men om det är något vettigt vette tusan. Tycker själv det är mera dravel än något bra, skriver ut det och tar med i morgon så får läraren kolla. Menar tänker inte sitta och skriva en massa och det sen är fel bättre att få veta och kunna ändra. Regnat har det med gjort hela dagen och det gör en inte gladare precis, nä fram med solen, fram med lite värme sedan blir det inget plugg alls ;) Pausar en stund måste kramas med älsklingen som precis klev innanför dörren :D
Blir så glad bara av att se honom, nu är allt bara bra :D
Nu blir det ett besök på bibblan och sedan ska vi äta lite, blir till att mysa med familjen ikväll :D Kramizar.

Inga kommentarer: