28 september 2009

Måndag och första dagen denna vecka 28/9

Måndag norgon :/ alltid lika jobbig av flera skäl. Första är att älsklingen åker, sedan hinner jag precis somna om då ringer klockan, men upp kom jag lite senare än planerat, hann ändå. Kändes lite konstigt att man skulle ut och träffa barn och inte bege sig in till skolan, men underbart. Har varit en dag i 110 känns det som :) Varit fotografering och det är nästan lika rörigt som Lucia, men det gick alla blev fotade, ingen grät och alla näsor var fina, blir en bra julklapp för alla föräldrar. Har fått bra tider 7.30-15.00, gillar jag skarpt. Inte för tidigt och inte för sent. Men känner nu att det har varit fullt ös sedan jag kom, en liten förvarning om huvudvärk e på G och jag känner mig skit slut, somnar gott i kväll. P skulle klippt sig men frissan var tydligen sjuk så nu sitter de i källaren, tror de snart växer fast, när de var små kunde man säga ifrån att de skulle gå ut men nu...vad gör 16 åringar idag? inte är det att vara ute i allafall ( har jag märkt), han vill ha nylagad middag men det får han inte jag erbjöd resterna från igår och det dög ej så då kan han vara utan, orkar inte tjata. Är han hungrig får han väl ta sig nåt själv då han är fullt kapabel till det ;)

Kommentar svar: Nettan

Ja jag funderar skarpt på att ta bort alla, men i själva verket har jag bara 4 st och ett av dem grävde jag upp i helgen så det är tomt, kanske inte ska klaga, bara sköta dem istället för att glöma bort dem ;) Är fint nu dock..

Måste ut i blåsten, ska till bibblan och lämna tillbaks Fyrvaktaren av Camilla Läkeberg. Den var kanon bra, kan varmt rekommendera er att läsa den helst om ni läst de innan. Känner dock nu att jag inte har någon större lust men vore skönt så jag bara kan slappa ikväll, inget på tv känns det som men det är dottern som har koll, så jag får väl kolla själv eftersom hon jobbar till 21.00.
Nä på med vinterjackan och ut och promenera med dig :) Ha det så bra. Kramizar

Inga kommentarer: