6 september 2009

Är ingen party människa jag inte ;)

Vaknade vid halv nio, la mig vid 03.00. Tröttare än tröttast. Idag känner jag av min ålder måste jag då erkänna, pinsamt värre. Hade en kanon rolig kväll i O-Hamn, otroliga människor, kände nästan inga av dem men vi var lika välkomna för det. otroligt god mat ( måste börja fundera vad jag ska bjuda på) Kyckling, fläskfile, två olika sorters potatis sallad, vanlig sallad. Efterätten var choklad rulltårta med en klick grädde på toppen men en choklad bit, det slank ner två :/
Massor av chips och annat gott men det gav jag mig inte på, de andra intog då olika sorters drycker men jag höll mig till vatten, kan säga att jag VET att jag mår garanterat bäst idag från detta sällskap ;) Men det var roligt, dansade mycket och pratade mycket frös hela tiden tills jag fick låna en vinter jacka ( pinsamt värre) Men jag är frysen och det är bara att inse att hösten är här och att man måste skifta om i garderoben. Hängde ut alla våra kläder på vädring igår och kom underfull med att jag har klädes plagg som jag inte har haft på mig på flera år, dags att rensa ur lite, makens med, fy vilken oordning det var i hans. Maken om någon måste köpa sig nya kläder, de han har är från hedenhös eller senare. Ska försöka övertala honom om en ev resa till Ullared i höst. Kompisarna hittade massor av snygga kläder där nu i sommras. Sen har han börjat lite, en t-shirt här och en där osv. Ett steg i rätt riktning. Själv inhandlade jag både ett par nya jeans och en jacka utan plånbok i fredags ju, de hämtar jag på måndag :) Ska göra en beställning på halens med och elleos blir det troligtvis lite ifrån med.
Idag ska jag fixa min stryktvätt och försöka sätta mig in i en av våra uppgifter i musiken. Tänkte göra lite här och lite där så är det inte så mycket när det är dags att göra dem. Fattas lite böcker för mig men tänker inte köpa om jag inte är tvungen, här ska sparas pengar.
Nu duschen, rena kläder, starta tvätt maskinen, stryka. Måste dock hinna med en promenad och svettas bort alla kalorierna från igår :) So long :D

Inga kommentarer: