20 september 2009

Söndag 20/9

Söndagsmorgon, man ligger och drar sig bara för att man har vetskapen om att man kan :) Gillar det skarpt. Ibland känns det som att jag skulle kunna ligga där och titta på molnen hur länge som helst ( gör dock inte det då) men blir rastlös till slut och tröttnar på att min mage tycker jag ska ge den nåt att äta. Hade en trevlig kväll igår med släkten :) det är mina favvos från Ängelholm som var uppe och tyvärr så träffas vi inte så ofta längre som vi gjorde förr, men det blir väl så kan jag tro. Men god mat, Porter stek och pot en sås som man kan dö för och massor av grönsaker. Kan bara säga att jag njöt av varje tugga. Sedan kom då den där berömda flaskan fram och det trevliga började bli lite ansträngt då en i gänget har lite svårt att klara av det. Men men ett stort tålamod och det gick tills efterätten kom på bordet och det blev tårta och kaffe, min älsklingstårta :D kunde inte låta bli att ta en bit och det var så gott. jag är dock nöjd med mig själv, jag tog en normal portion av maten ( endast en) och jag var lagom mätt och en bit tårta som också var lagom. Ingen sprängande värk mage utan lagom. man lär sig tydligen ;) Vi var hemma runt halv elva, och vi la oss faktiskt, alla var skit slut. Detta skulle bli en lugn helg och bara sitta hemma och mysa men nej då, vi har flängt runt som vanligt.
Fick fönstrena till köket i fredags och nästa helg ska vi byta dom :D ser jag fram emot. Är kul om det händer något och inte bara en massa prat.

Idag då:

Skolarbete (Klart)

Fira E som fyller 17 år

middag ? ( har inte en aning)

Promenad, ett måste.

tvättar också men det sköter sig ju själv :)

Nä fixa skolarbetet klart då så jag kan skriva ut det och läsa på tills i morgon. Ska läsa en saga med men det har man lite erfarenhet av så det ska väl inte vara några problem. ha en bra dag :)

Inga kommentarer: