29 september 2009

Tisdag 30/9

I natt vaknade jag av ett jäkla oväder, regnet/haglet slog på rutan så ett tag trodde jag att någon försökte komma in, men det var det ju inte ;) Men det var skönt att vända sig om i sängen och somna om, varmt och gott med kisse bredvid. Värre var det vid halv sex när jag skulle släpa upp en son utan dess like, snacka om att vara trött. Fick sin förklaring en stund senare, han gick iväg och jag åt frukost och då kommer han hem igen. Hög feber och värk i kroppen...sängen vännen :/ hoppas det inte blir värre. Men detta mörker som kom väldigt snabbt gillar jag inte, blir deprimerad, funderar på en ljuslampa, har läst om dem och de verkar vara bra men jäkligt dyra. Tyvärr men allt som är bra är dyrt eller om det är något som man verkligen behöver...dyrt.
Dagen har varit bra ändå, har varit på 1-2 årsavd idag och det är alltid givande, de är för goa. Skulle kunna ta hem dem allihopa, ett tag i allafall. Annars är jag så bekväm så det skulle bli besvärligt kan jag tänka mig. Hem och stekte pannkakor, var evigheter sen och det smakade verkligen gott, nu är det till att fixa till sig och ocha tillbaka för det är föräldramöte och jag ska vara med, lite nervös dock. Gillar inte att ställa mig upp inför alla och presentera mig och vad jag gör där. Djupa lugna andetag, ingen panik...utan spring ;)
Nä allavarligt, det går nog kanon. Ha det så bra. kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Vart de sådant oväder i natt? Märkte inte jag av. Fast jag vaknar knappt av klockan nu mer =)
Klart det gick bra på f-mötet sånt fixar du.
kram