16 september 2009

Onsdag 16/9

Föreläsning om forskningsmetodik, ja ni hör ju hur roligt det låter. Men det blev nöjet denna förmiddag i skolan, det är inte så farligt som det låter men roligare kan man ju ha ;)Sedan blev det lunch med tjejerna, alltid lika trevligt :)Drama stod det på schemat och vi fortsatte med våra masker, tog lite kort förra lektionen så jag har inga när den är färdig nu då men när den gjordes.

Ofärgad :)


Färg på då ;)



Vi fick spela lite teater med maskerna efter vi var färdiga och det var imponerande vilken skillnad det gör, alla var suveränt duktiga och allas masker stört sköna, får se om jag kan tigga till mig några av F. Ja hem och fixade mat innan jag svimmade, varit snurrig i huvudet hela dagen (värre än vanligt, inte så bra)men har druckit vatten och ätit som jag ska men är så sjukt trött hela tiden, håller på att somna i bilen när jag kör hem, inte så bra då. på med stereon och ner med rutan det är det som gäller. har lite ångest över alla måsten som är just nu och allt som jag inte hinner med, ser mitt hem förfalla totalt (även om dottern gör väldigt mycket)önskar och vill stor skura men när fasen ska jag hinna det då? ja ja en sak i taget, blir så ont i magen annars. var så skönt att skicka in två uppgifter som är klara, lite mindre att tänka på. Nu i helgen ska jag tillverka lite instrument..en vante med bjällror ( måste komma ihåg att köpa bjällror, kryss på handen) sedan en låda med gummiband över, typ jag vet inte vad men det går nog att spela på eller vad tror ni?. Har beställt om mina böcker idag, skickade iväg en order för två veckor sedan men dom kommer ju aldrig och nu fick jag svar på mitt mail att de inte fått ordern, skit kul nu blir det express leverans så jag hinner att läsa, jäkla skit är vad det är. Dyrt blev det med över 600 kr och det har jag ju :( inte just nu i allafall. Får låna av min kära dotter. Nu bär det av till bibblan..so long och kramizar

Inga kommentarer: