25 september 2009

Fredag 25/9

Vaknade tidigt, inte bra. Smirre höll på att göra mig galen, tråkigt med en morgon pigg katt ;)
Hade ingen större lust att åka in till Kalmar och dansa !!! Ja det är det som vi lär oss, att dansa och rytmiska övningar för stora och små. Tänk vad bra det är för oss. Men det är bra att vara motiverad för det går så mycket bättre då, idag kändes man inte så värst inspirerad och det märktes på oss alla, sista lektionen innan VFU. Alla bara längtade efter att få sluta och åka hem, jag med. men det blev en promenad ner till baronen och hämtade S vinter jacka, skit snygg. Vill ha med men räkningarna ska betalas först sen får vi se vad som blir över, kanske en ny jacka eller ett par skor..behöver båda. Hem det var meningen att jag skulle svänga in hos farmor men jag mår skit, en huvudvärk som snart driver mig till vansinne. Tagit ur linserna, tagit Treo och nu bara väntar jag på att den ska försvinna och även ta med sig värken i kroppen . Jag vill INTE bli sjuk nu när jag äntligen ska få komma ut till barnen, det som jag saknar så gott som varje dag. Men med min tur så är det väl bara att gilla läget.
I kväll blir det Tacos med familjen och bara ta det lugnt, måste ladda batterierna.
Är lite sur, jag har sålt min kökssoffa till ett par från Bockara och de skulle hämta den mellan 10-11 och nu är klockan 13.44 och de har inte hört av sig..DÅLIGT. Man kan ju ringa i allafall..
Kramar på er :D

Inga kommentarer: