24 september 2009

Torsdag 24/9

I morgon är det lön :D vet ni hur mycket jag längtar tills i morgon ;)
I går shoppade dottern loss för två, blev ett par skit snygga pumps stövlar ( vet ej om de heter så) Och en skit snygg skinnjacka, avvis nä då INTE alls :( vill med ha en massa pengar, vill ha ett jobb med en bra lön så jag med kan shoppa, men det kommer tålamod bara.
Idag har jag varit väldigt duktig, jag har städat över våningen i mitt hus, var ett bra tag sedan ( fy på sig lotta) men tiden hinns inte riktigt med för sånt, är liksom inte prio ett så att säga. Men nu är det fint och luktar gott.
Har haft en kanondag, äntligen fick jag träffa min blogg kompis :) Efva Vi var nog lika nervösa båda två men jag tycker det funkade bra.Hennes goa hundar var med och busade i skogen, gillar dem starkt :) Var i skogen och kollade in ett hus, inte mycket till hus kanske JUST nu men det finns stora möjligheter och en järnvilja, så blir det kanon. Det skulle passa henne perfekt. Håller tummarna hårt nu att hon tar kontakt med ägaren och ger ett skambud...GÖR DET NU BARA :)Har gått här hemma efter att hon åkt hem och funderat på både det ena och det andre, nu är huset nästan färdig renoverat och inflyttningsbart. Otroligt vad man kan få ihop i fantasin, nä allvarligt om någon skulle vinna pengar så är det HON, så hon skulle förverka sin dröm. Det förtjänar hon, tycker jag då :)
Eftermiddan har gått åt till att fixa tvätten och stryka allt, skönt att bli av med det också. Lagade ragger till maken och sonen kom hem, det var uppskattat :D det är så gott men så tråkigt att steka men vad gör man inte för dem man älskar över allt annat. Tyvärr kom dottern hem från jobbet med feber :( ont i kroppen :( huvudvärk :( INFLUENSA VARNING :o ) nä det får vi verkligen hoppas att det inte är. Bäddar ner henne i soffan vid tv och är den bästa mamma man kan vara :) Jag är glad att jag tog mig denna dag helt fri från skolan, känner att det varit mycket och ibland måste man sätta ner foten och bara vara, göra sånt som man gör i vanliga fall, när man inte pluggar. Nu ska jag ner till soffan och sitta nära maken som jag saknat mer än vanligt denna vecka. kramar till er alla :)

Inga kommentarer: