6 september 2009

Söndag 6/9 önske tankar och andra mål :D

Ont mer än ont har jag i min rygg, älsklingen kastade iväg mig i går när vi buggade och snurrade samtidigt, pang sa det i rygg filen :/ svårt att ta rediga andetag men skam den som ger sig. världen stannar inte bara för att det värker lite, tar en tablett och fortsätter min vardag. ( hemskt hurtig jag låter då ;)
Saknar min favorit blogg men den har tydligen tagit en paus, och det får man väl acceptera. bara det inte tar för lång för då börjar jag bombardera henne med mail istället :). Vet att jag är fanatisk med bloggarna och jag försöker verkligen att låta bli att läsa, har skurit ner från 40 ca till ett tio tal kanske :) men hittar nya varje dag..måste vara något fel på mig som älskar att vara delaktig i andras vardag. Hoppet är det sista som överger oss, skrev en kompis till mig på Facebook idag, och det fick mig att tänka. Är inte bra att jag får de där tankarna jag vet det brukar bara bli pannkaka av dem ändå :/ Men visst är det härligt att få drömma och fantisera :D När jag är ute och går och ingen är med brukar jag hitta på det ena värre än det andra, oftast är det pengar som jag vunnit ( önskedröm) oftast flera miljoner ;) och jag måste bränna dem innan jag kommit fram till mitt mål. Gick ut till syrran en gång, tar ca 1 timme att gå om man går raskt. jag hade vunnit 52 mil..och var tvungen att göra av med dem innan jag kom fram. Snacka om att jag var givmild :) ( FNISSAR HÖGT) alla som jag känner fick nya hus, bilar, resor, kläder, bilar ja allt man kan tänka sig och jag bara öste ut, smajlade hela tiden var kanon kul men ju närmare Lövö jag kom desto svårer insåg jag att detblev, pengarna tog inte slut hur jag än bar mig åt. när jag var framme hade jag ca 5 miljoner kvar och jag var skit förbannad, syrran fattade ingenting :D men jäkligt kul var det. Tänk om man kunde få detta och kunna göra det för alla som jag känner och bryr mig om, jag är väldigt givmild av mig både till gott och ont. Får ofta lida för det men har svårt att se andra ha det jobbigt och kan jag så försöker jag på ett eller annat sätt hjälpa. ibland blir det bra men ibland har det blivit katastrof men min tanke är bara god, så jag hoppas ni tar mig för den jag är. För i min värld är alla lika mycket värda och alla ska vara som den personen vill, gillar man det inte eller att kemin inte funkar, ja tacka för dig och dra för annars blir det bara osämja och det finns inget värre.
I morgon ska jag träffa REZA den förskräcklige ( ;) ) Han är/var min matte lärare på matte delen, väldigt bra på sitt område men här har han stött på mer problem än han räknat med, tro mig jag vet. Är lite nervös, men jag är som jag är ( tom i bollen ) när det gäller matte. Vet ej om det hjälper att få en studie plan men han ser att jag vill, försöker, skriker av frustration över att ha en röd U på min betygs lista när jag äntligen lyckats med de andra. Men som jag skrivit förut, en sak i taget ingen hemsk mag katarr här inte..inte än i alla fall :/ Vill krypa upp i soffan med älsklingen men han ser bara på skit program, tråkig värre. orkar inte bli proffs på att byta motor och sånt där, kan jag ju redan ;) blir proffs för att man dejtat garage killar hela mitt liv, nu snackar jag en massa goja, kan inte alls speciellt mycket men har tillbringat en hel del av min ungdom i olika garage både här och där, kan kanske lite när det väl kniper.
Nu har jag skrivit så där mycket igen...måste skärpa till mig. Natti natti på er :D

Inga kommentarer: