23 september 2009

Onsdag 23/9

Uppe med tuppen idag, inte min grej liksom jag vill inte vakna. Fick iväg sonen och sedan går jag här och väntar på att S ska vakna. Vi ska ut och promenera :) Blivit riktiga hurtbullar de sista dagarna, känns bra. Tog mycket krafter i går, att vara så arg. Är inte så lätt att få arg i vanliga fall men det blev väl för mycket, var låg redan innan och så..ja ja nu står bil fan i garaget och maken får fixa den i helgen, bra med en egen bil mek :)Idag är det miljödag på Högskolan och jag ska inte in, det är frivilligt. Stannar hellre hemma och fixar med det som jag ligger efter med, det ger mig mera. jag är så miljömedveten som man kan bli och försöker verkligen. Det får räcka. Men blir en tripp ändå för vi redovisar kl ett och det får jag inte missa, S ska med in. Hon ska shoppa runt lite medan jag är i skolan och sedan åka med mig hem. Önskar jag också kunde shoppa lite men pengarna kommer på fredag, får väl se om det blir något över efter räkningarna :/ kan ju alltid hoppas ;)
La in min hemska soffa på Blocket och det tog bara ett par timmar så var den tingad, kul. Idag fick jag med ett mail om ett par av byxorna..hoppas verkligen att de vill köpa dem så P blir av med dem.
Nej nu ska maskinen med tvätt hängas upp och jag ska smälla lite så att hon vaknar, min sömntutta :)Ha en bra dag :)

Inga kommentarer: