17 september 2009

kommentar svar och lite annat smått och gott :D

Älsklingen hemma :D kan man bli gladare. Är helt plötsligt cool lugn, inte nervös för inte vet jag vad så jag ser fram emot natten då det blir sömn hela natten, utan att behöva vakna och vara osäker om jag har låst ytterdörren eller inte. Ja jag vet att jag är knäpp men sån är jag ;)

Nettan:
Ja vi ska sätta in dem själva, det är en till granne på gatan som bytt så han ska hjälpa oss + att han som säljer fönsterna bor med på gatan så vad kan gå fel :D Funderar ni på att byta fönster med?
Ska bli kanon skönt att få bort de bruna och gamla dragiga fönsterna.

Har gjort mig till och gjort hemma gjord Gulasch soppa, blir så gott med massor av rivan morötter i :)I veckorna blir det inte så mycket hemlagat så därför njuter vi mera när det väl blir nåt lagat.Önskar verkligen att jag var mera huslig och laga husmanskost, blir ibland men inte så ofta som jag önskade. Gillar att komma hem och sätta mig vid ett dukat bord och slippa allt runt omkring.

Om jag skulle sticka iväg och hyra mig en svensk film, kan ju titta när de andra ser Idol :) bra ide jag får ibland.

Inga kommentarer: