31 januari 2009

Matte tentan över för denna gången då :)

Vaknade kl 04.00 i morse, smirre var sur för maten dög inte i går kväll och nu var han förstås utsvulten, det är hemskt att bli väckt så där okristligt tidigt. Staplade upp till köket och satte honom vid skålen och sa varsågod, och han bara tittar på mig som om jag var helt pantad, han ville minsann ha ny mat. Men det fick han inte just då i allafall jag staplade tillbaks och sov vidare till 7. Frukost och upptäckte att det hade snöat, så otroligt onödigt, vill ha vår. In till kalmar igen, är en otroligt tråkig väg, någon hade smält ett djur ganska så ordentligt, fans gott om rester från både djuret och bilen som låg i diket. Man får hoppas det gick bra. Träffade på flera än jag trodde, vi var tydligen 13 st som inte klarat oss och flera av dem trodde jag hade det. Kändes ganska så skönt var inte bara jag som var sämst. Sedan satt jag och skrev mellan 9-12.45, sedan gav jag upp. Det fanns inte mer att få ut och det som störde mig mest vara att jag inte kunde 4 saker, har inte ett minne av att vi lärt oss det men jag skrev och ritade och färglade, om det sedan duger för honom det märks annars är det bara att göra om den i Mars.Mötte S på stan, vi åt på Mc Donalds, var evigheter sedan smakade gott :) Sedan skulle jag då ha tag på ett par dans skor, men inte då. Inga såna som jag ville ha fanns det, de rekommenderade mig att kika in på dansinstitutet okej var ligger det då? Sket i det och hängde på S i shoppingsvängen, hon hittade flera snygga plagg faktiskt och det är mycket rea fortfarande. Hem och här blev jag så glad min älskade man hade städat huset, både uppe och nere. Blev så glad för det hängde över mig rejält, nu är det ett problem mindre i morgon, mer tid till att plugga för redovisningen. Nu ska vi till ett par kompisar och spela lite kort, kul i kul. Tjingelingen på er :)

Inga kommentarer: