12 januari 2009



Vilken himmel det var i morse, det är klockan 10 över åtta och sonen tycker jag ska fota himlen. fattade inte först men det var vackert.
Vaknade med huvudvärk idag och det är inte så ofta längre, jobbigt är det dock. Är väl nervös för redovisningen i morgon. Idag har vi en också men då är vi fyra st som står tillsammans i morgon är jag själv. Har dock haft en lugn morgon, åt tillsammans och sedan var de iväg, jag la mig igen (inte ofta jag gör det) frös så otroligt och slumrade till, hade smirre på bröstet och det värmde så skönt så :)Tyvärr får jag lida för det nu då när jag inte hinner det som jag hade tänkt mig.Men varför alla dessa måsten, jag kan fixa det i kväll som jag inte hinner nu, måste börja tänka om kan inte stressa magen pallar inte det. Har lyckats gå ner ett halv kilo till :D så nu är det ungefär 4 kg och jag är hel nöjd, har dock fuskat lite i helgen med plock godis och lite äpple paj, men lite fusk måste det vara annars blir det så förbaskat jobbigt. Nä ska hitta på någon lunch nu (alldeles för tidigt, kommer vara vrål hungrig sen)lite smått att göra sedan hämta F och in till kalmar.

Inga kommentarer: