18 januari 2009

Vart tog dagen vägen?

Denna dag har bara sprungit iväg, har haft att göra hela tiden är skit slut nu och då har det inte kommit några gäster än, man kan ju undra hur detta kommer sluta. P och jag har bakat äpple paj han är duktig i köket de få gånger han är där, igentligen tror jag att han gillar att fixa i köket. S hjälpte till med att fixa en kladdkaka, hon är expert på det de blir kanon nästan varje gång ;). Har hunnit att fixa middag med blev pasta med svamp sås, riktigt gott. Har hunnit med att tvätta två maskiner med och dammsugat så det känns okej nu att det kommer folk. Har även packat för morgondagen, ska börja min nya delkurs estetiska uttrycksformer för f-skola och f-skoleklass. Vi ska samlas i Kalmar för att sedan åka till Kolboda och övernatta där, kul men tror att det blir lite smått kallt, har mest packat varma kläder är livrädd för att frysa det är det värsta jag vet. men ser fram emot det ska bli kul med något nytt. Nä ska duka fram nu och fixa till mig lite, gästerna dyker upp runt sex tiden. tjingeling :D

Inga kommentarer: