14 januari 2009

Så ledsen


Så ledsen att jag snart spricker, vad ska jag göra? P blir alltså mobbad. Nu skrev jag det har inte skrivit det förut men nu kan jag inte blunda längre. Det gör så jäv..ont så ni kan inte förstå. har gått igenom detta helvete en gång förut och nu hamnar jag i det igen. Vad gör jag för fel? Har jag gjort nåt fel? men när jag ser hans ledsna ögon och hör honom berätta så går jag sönder, jag brister inuti, tårarna rinner och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Nu har jag faktiskt skrivit till hans lärare för nu får faktiskt de ta tag i detta, för man ska inte behöva ha det så i skolan. Hemskt att vara tvungen att skriva för om jag ringer så gråter jag bara. Han får höra både det ena och det andra men ingen säger igentligen vad det är som är fel, man kan inte lösa något om man inte får hjälp och det är aldrig ens fel att flera bråkar, det fega här är att de går ihop och är taskiga tillsammans mot honom som är själv, ingen ställer upp på hans sida och det gör mig så arg men samtidigt så ledsen. Det värsta är att han har ställt upp för dessa killar eller hela familjen har gjort det, allt från att fixa moppar till att varit med på små utflykter till slagsmål och så är detta tacken? Nä snälla vet någon vad jag ska göra så delar gärna med er för jag går sakta men säkert sönder inuti.

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Usch, det här fasar jag för när Devin ska börja skolan.. Tyvärr har jag inget råd eller tips att ge. Men det är himla bra att du börjar någonstans och har tagit kontakt med läraren. Sänder en tanke till er, och hoppas att det löser sig. Det gör så ont i hjärtat när barn blir mobbade. :/

Efva sa...

Hur har det gått med det här? Är det något förändrat? TIll det bättre helst...