8 januari 2009

Hatar skit snack bakom ryggen på folk....


Vet ni vad jag hatar ? jag hatar när folk kommer hem till en och man hjälper dem, att man ställer upp och fixar saker till dem och sedan snackas det skit bakom ens rygg..nu gäller det inte mig men en närstående och jag blir så förbannad. Menar varför kan de inte vara vänner bara, gillar de inte varandra so what, umgås inte då men att snacka skit det går. Jag önskar att jag kunde få prata med dessa personer men det får jag inte och tänker inte göra det heller för det skapar bara mer problem, men visst är det surt. Jag har alltid försökt vara ärlig och visst jag gillar väl inte alla jämnt men det visar jag inte det håller jag för mig själv sedan väljer jag om jag vill umgås eller inte jag tvingar mig inte på någon som jag vet inte vill umgås med mig men tycker att man kan vara ärlig och säga det då istället för att snacka. Irriterad till max.

Inga kommentarer: