30 januari 2009

Ännu en vecka har försvunnit från mitt liv....

Ännu en vecka har försvunnit från mitt liv, ett antal timmar som man har lagt bakom sig. Mycket nytt har jag dock lärt mig och jag har haft roligt den mesta av tiden. Nu sitter jag dock här med en dundrande huvudvärk, kramp i axlar och händer. har skrivit och räknat, försökt förstått något av dessa tal men jag kan säga att matte är inte min starka sida, men jag försöker och jag har försökt mycket just i kväll sedan vet jag inte hur mycket som sitter där i morgon.Men jag har kommit så långt att jag vet när det räcker, jag kan inte mera nu och i morgon kan jag inte heller allt troligtvis men jag går dit och skriver, det kanske blir något poäng till eller något mindre det märks. Är dock väldigt trött på att ständigt misslyckas.

Annars har dagen varit kanon kul som vanligt, så kul att jag åker in till Kalmar (som jag är ganska så trött på just nu)frivilligt flera timmar innan min lektion börjar och sätter mig och målar med färgkritor... ja jag vet det låter hel knäppt men vad gör man, vi har läxa i bilden och det är att måla olika saker som vi ska ha i vår mapp.Jag är då ingen konstnär heller då men det blev en fruktkorg och lite mönster målning, förhoppningsvis får vi lära oss lite mera under kursens gång och då blir man troligtvis bättre med.Sedan hade vi då dagens lektion, musik med M, trevlig tjej, kommer från våran lilla kommun och jag kände igen henne väl och hon kände igen mig med (kul). vi lekte och dansade och sjöng, fick många fina uppslag till mitt kommande arbete. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka hemåt. Tyvärr har det smugit sig in en osäkerhet när det gäller min lilla bil, den svek mig lite nu i måndags och det har jag då svårt att glömma liksom, så nu när jag startar så blänger jag lite på den och hoppas att den startar och det har den gjort hela veckan men ja jag e lite osäker ändå.Hem tog oss lite lätt att äta, P skulle Lana hos M och jag hamnade vid mitt block och penna, har skrivit då ett antal timmar nu då. De andra i familjen sitter och slappar vid tv och ser en DVD, jag är så trött så jag ger nu upp och kryper i säng, ska upp vid sju, hu så hemskt en lördag. SNÄLLA ni om det nu är någon som läser, håll tummen för nu behöver jag det.....VERKLIGEN.

Inga kommentarer: