22 januari 2009

Morgon torsdag....

God Morgon eller det var det för ett par timmar sedan. Vaknade vid halv 8 helt slut, varför kan man inte vakna och vara pigg för på en gång? Fick liv i en som var betydligt tröttare än vad jag var men frukost fick vi i oss i allafall. P stack till skolan och jag la mig igen men smirre tyckte att vi skulle leka i stället. Han är så söt för han "appoterar" (felstavat?) precis som en hund gör, han leker med ståltråds bitar (såna som sitter runt brödpåsar mm) Han biter och kastar dem i luften och sedan lägger han dem hos mig och jag ska kasta iväg dem, sedan kommer han tillbaks. han kan hålla på hur länge som helst men eftersom konditionen är skit på honom så flämtar han efter en stund, sedan sover han gott. Jag gick upp och precis då kom S så det blev att hålla lite sällskap när hon åt då. Är slapp idag vi har inget att läsa inför denna lektion och därför känns det skönt att bara vara. men det är bara tillfälligt för jag gick igenom det mesta igår och kom fram till att vi får nog en hel del att göra, tyvärr får jag inte tag i mina böcker så nu har jag lite panik då, försökte få tag på en del igår och fick fjärrlåna men gillar inte det för då ska de lämnas tillbaka när man behöver dem, hatar detta men har inte råd att handla alla böckerna, blir skit dyrt. Nä funderar på att gå en sväng innan skolan, behöver inte åka förrän vid 12 tiden så det blir nog en svängis runt Nynäs. :D

Inga kommentarer: