15 januari 2009

Det går .....

Idag har det gått i ett, vaknade 7.30, väckte sonen vid 8.00, frukost. Känner mig tom idag efter urladdningen i går kväll, har dock inte hört något från lärarna, ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan de reagerar. P och jag åkte in till O-Hamn, till tandläkaren, P hade en liten förhoppning om att det var sista besöket men tyvärr, blev 5-6 veckor till. Men han är väldigt fin i munnen mot vad han var så det går nog bra dessa veckor med. Hem och P till skolan, tror att han inte var så pigg på att åka han har det inte så lätt just nu. Gav han pengar till att åka och klippa sig efter skolan hoppas att han gör det nu bara, han har så mycket hår så hälften kunde räcka. Idag ska jag då plugga till min hemtenta i morgon men hur? jag vet ju inte vad som kommer och då är det svårt att plugga. är nervös för detta tänk om det inte går, då kan jag hoppa av på en gång. Press ja lite :(
Ska ner och hämta en ring som jag har lovat farmor att förminska åt henne, tänkte fixa det idag om farbror är hemma och inte springer ute i skogen och jagar vild svin. Sedan är det tid för lite lunch och förhoppningsvis har posten kommit då, är någon ny som delar ut så den kommer inte förrän vid tolv tiden, är van vid 9-10 tiden ju. Nä nu ska jag pysa bay :)

Inga kommentarer: